نوین تجارت

مدیریت ارتباط با مشتری
درباره دوره

امروزه وفاداری مشتری می تواند از طریق مدیریت موثر اطلاعات مشتری افزایش یافته و باعث توسعه تجارت گردد. در اين ميان محققان نشان داده اند كه استراتژی های مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) اگر به صورت موثر اجرایی شوند، چگونه می توانند ارزش مشتری را افزایش داده و رضایت مشتریان را رقم بزنند. نکته کلیدی ، جمع آوری اطلاعات ارزشمند مشتری و خارج کردن اطلاعات پنهان و ناشناخته ای است که می تواند بین افراد مرتبط توزیع گردد.
در این دوره شما با مفاهیم مشتری و مشتری مداری آشنا شده و مدیریت ارتباط با مشتری را از دیدگاه های مختلف بررسی خواهد نمود و در نهایت با مفهوم مدیریت ارزش مشتری بیشتر آشنا می گردید.

اهداف

مدیران و کارشناسان فروش، مدیران و کارشناسان بازاریابی، کارشناسان طرح و برنامه ، مدیران و کارشناسان ارتباطات، مدیران و کارشناسان CRM، مدیران و کارشناسان مراکز تماس، صاحبان کسب و کارهای نوپا و استارتاپ ها.

خروجی دوره

خروجی این دوره خروجی این دوره خروجی این دوره خروجی این دوره خروجی این دوره خروجی این دوره خروجی این دوره خروجی این دوره خروجی این دوره خروجی این دوره خروجی این دوره خروجی این دوره خروجی این دوره خروجی این دوره 

مخاطبین این دوره

مخاطبین این دوره مخاطبین این دوره مخاطبین این دوره مخاطبین این دوره مخاطبین این دوره مخاطبین این دوره مخاطبین این دوره مخاطبین این دوره مخاطبین این دوره مخاطبین این دوره مخاطبین این دوره 

مدرس این دوره
مهدی مطهر نیا

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز

سوابق آموزشی و تدریس
  • استاد مدعو آینده پژوهی در دانشگاه اصفهان
  • 23 سال سابقه تدریس علوم سیاسی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • استاد نیمه وقت آینده پژوهی و عملیات روانی دانشگاه صیاد شیرازی
  • مدرس دانشگاه های تهران شمال ،رئدهن، و دانشگاه عالی و دفاع ملی در رشته های علوم سیاسی و استراتژیک، جامعه شناسی و مدیریت فرهنگی
  • مشاور و معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی
مهارت های علمی و تخصصی
  • کتب:
  • آینده قدرت
  •  آینده نگاری و آینده نمایی انقلاب اسلامی
  •  تاریخ شناسی سیاسی
  •  روسیه 2017
  • دیرینه شناسی و تبارشناسی امنیت در ایران
  •  هویت ،خشونت و توسعه پایدار در ایران
  •  مقدمه ای بر تحلیل ادبیات گفتمانی انقلاب اسلامی
  •  مجاد هنرمند- تحلیل بر اندیشه،رفتار،کنش های شهید چمران
  • پاسخ به رئیس جمهور
  • چیستی و کیستی؟
  •  تحلیل بر گفتمان امنیتی ایران
  • درآمدی بر تحلیل پدیده های سیاسی
  • فرهنگ دفاع و دفاع فرهنگی
  •  قدرت،انسان و حکومت
  •  تبیینی نوین بر مفهوم سیاست و روابط بین الملل
  •  رسانه ای در باب آینده آزاد اندیشی
  • مبانی آینده پژوهی کاربردی 1
  • مبانی آینده پژوهی کاربردی
  • آینده نگری بهره گیر ی از رسانه های نوین در ترویج فرهنگ قرآنی
  • آینده نگری و آینده نمایی تاثیر رسانه های نوین بر سبک زندگی
  • مقالات)
  •  پنج  مقاله برتر در سمینار علمی پژوهشی اندیشه های دفاعی امام خمینی
  • مقالات منتشر شده در سه کتاب از کتاب های آمریکا
  • مقالات منتشر شده در ماهنامه  علمی-تخصصی علوم اجتماعی
  • و ده ها مقاله منتشر شده در نشریات موسوم به جدی
  • و بیش از 50 مقاله منتشر شده به زبان های فارسی و انگلیسی
دیدگاه ها
نظرات مخاطبین دوره
پیشنهادهای ها
کتاب ها و دوره های پیشنهادی