نوین تجارت - مدرس
محمود محمدیان
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز
مدارک
- دکتري مديريت بازرگاني با گرايش بازاريابي از دانشگاه علامه طباطبائي
سوابق تدریس
- استاد راهنما، مشاور و داور برای مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تربیت مدرس، امام صادق، آموزش مدیریت دولتی، تهران، شهید بهشتی، الزهرا، سازمان مدیریت صنعتی
- عضو هیات تحریریه مجله های مختلف از جمله مجله علمی و پژوهشی مطالعات مدیریت و تحول، مربوط به دانشگاه علامه طباطبایی
- سخنران و مدرس در کارگاه ها و همایشهای متعدد برای شرکتها و سازمانها
سوابق مشاوره
- مشاور و مدیر اجرایی در سازمانهای مختلف
- دبیر علمی کنفرانس بین المللی بازاریابی
- مدیر پروژه های متعدد بازاریابی و یا پژوهش بازار
- همکار در دو مجموعه مجازی کافه بازاریابی و سیگما گروپ
عضویت ها
- عضو هیات علمی دانشکده مدیریت، دانشگاه علامه طباطبایی (در مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری)
- عضو هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران
- عضو هیات داوران جشنواره بسته بندی مواد غذایی در سازمان توسعه تجارت
کتب و مقالات
- مولف هشت کتاب در حوزه بازاریابی و تبلیغات
- مترجم دو کتاب در حوزه بازرگانی و بازاریابی بین الملل
- دارای مقاله های متعدد علمی و یا عمومی
- آسیب شناسي صنعت تبليغات در ايران، ناشر حروفيه
- کتاب جامع تبليغات (مقاله اول از ص 7 تا 22)، ناشر انجمن روابط عمومي ايران
- مديريت تبليغات از ديد بازاريابي، (تاليف)، ناشر حروفيه
- سبکهاي تبليغاتي، انتشارات رسا
- چاشنيهاي فروش از ديد بازاريابي، انتشارات ترمه
- تعدیل اقتصادي،بحران بدهي در كشورهاي در حال توسعه، ناشر موسسه پژوهشهاي بازرگاني
- مقالات:
- ریخت شناسي تبليغات سياسي در كشورهاي غربي، مجله توسعه مهندسي بازار،
- کالبد شكافي عوامل درگير در عرصه تبليغات ايران، مجله مهندسي تبليغات،
- اثر بخشی تبليغات و تبليغات اثربخش، نشريه بين المللي علمي پژوهشي
- کلیشه های ذهني نادرست در تبليغات، نشريه بين المللي علمي پژوهشي