نوین تجارت - مدرس

محمود محمدیان

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز


مدارک

  • دکتري مديريت بازرگاني با گرايش بازاريابي از دانشگاه علامه طباطبائي

سوابق تدریس

  • استاد راهنما، مشاور و داور برای مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه تربیت مدرس، امام صادق، آموزش مدیریت دولتی، تهران، شهید بهشتی، الزهرا، سازمان مدیریت صنعتی
  • عضو هیات تحریریه مجله های مختلف از جمله مجله علمی و پژوهشی مطالعات مدیریت و تحول، مربوط به دانشگاه علامه طباطبایی
  • سخنران و مدرس در کارگاه ها و همایشهای متعدد برای شرکتها و سازمانها

سوابق مشاوره

  • مشاور و مدیر اجرایی در سازمانهای مختلف
  • دبیر علمی کنفرانس بین المللی بازاریابی
  • مدیر پروژه های متعدد بازاریابی و یا پژوهش بازار
  • همکار در دو مجموعه مجازی کافه بازاریابی و سیگما گروپ

Clients

مخاطبین و مشتریان

عضویت ها

  • عضو هیات علمی دانشکده مدیریت، دانشگاه علامه طباطبایی (در مقطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری)
  • عضو هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران
  • عضو هیات داوران جشنواره بسته بندی مواد غذایی در سازمان توسعه تجارت

کتب و مقالات

  • مولف هشت کتاب در حوزه بازاریابی و تبلیغات
  • مترجم دو کتاب در حوزه بازرگانی و بازاریابی بین الملل
  • دارای مقاله های متعدد علمی و یا عمومی
  • آسیب شناسي صنعت تبليغات در ايران، ناشر حروفيه
  • کتاب جامع تبليغات (مقاله اول از ص 7 تا 22)، ناشر انجمن روابط عمومي ايران
  • مديريت تبليغات از ديد بازاريابي، (تاليف)، ناشر حروفيه
  • سبکهاي تبليغاتي، انتشارات رسا
  • چاشني‏هاي فروش از ديد بازاريابي، انتشارات ترمه
  • تعدیل اقتصادي،بحران بدهي در كشورهاي در حال توسعه، ناشر موسسه پژوهشهاي بازرگاني
  •  مقالات:
  • ریخت شناسي تبليغات سياسي در كشورهاي غربي، مجله توسعه مهندسي بازار،
  • کالبد شكافي عوامل درگير در عرصه تبليغات ايران، مجله مهندسي تبليغات،
  • اثر بخشی تبليغات و تبليغات اثربخش، نشريه بين المللي علمي پژوهشي
  • کلیشه های ذهني نادرست در تبليغات، نشريه بين المللي علمي پژوهشي