نوین تجارت
هیچ سازمان یا کسب و کاری از خطر کمبود نیروی قابل اطمینان و حرفه ای فروش مصون نیست در حقیقت واحد فروش یا فروشندگان قلب تپنده ی هر کسب و کار می باشد و بدون وجود چنین نیروی قابل اتکایی نمی توان نسبت به آینده و رشد کسب و کار خوشبین بود. از این رو مدرسه ی فروش نوین تجارت جهت افزایش بهره وری واحد فروش سازمان ها و توسعه مهارت های فروشندگان اقدام به برگزاری دوره ی جامع فروشندگی حرفه ای با حضور بهترین اساتید کشور نموده است.
عنوان نخست: تکنیک ها و ترفندهای حرفه ای فروش می باشد که شامل سرفصل های
دام ها و اشتباهات رایج در فروش/ آزمون فروشنده موفق / ویژگی های مشترک فروشنده های موفق در جهان
Neuro sales / درد پرداخت و روشهای کاهش آن/آنکوور در قیمت گذاری فروش/تکنیک مارکیتا
قیمت گذاری تله ای در اقتصاد رفتاری/اثر طعمه سوم/تئوری کریس جانیزوسکی در قیمت گذاری
تکنیک شرکت نایک با رایحه/ انعطاف پذیری عصبی در تصمیم مشتریان/تئوری تاجفل در فروش
نقش کودکان در فروش/بررسی علمی تاثیر خانمها در فروش/تئوری پل زاک در فروش
نظریه موشهای صحرایی در فروش/ هورمونهای انتقال دهنده عصبی در فروش / راههایی برای نزدیک شدن به مشتریان
روشهای علاقه مند کردن دیگران به خود/اصل هارمونی در متقاعد سازی/اصل رفتار متقابل در متقاعد سازی
نقش صفات در پرزنت فروش/اصل نسبیت در متقاعد سازی/قانون نیوتن در متقاعد سازی
اصل کمیابی در فروش/اصل مرجعیت در فروش/اصل سازگاری در متقاعد سازی
اصل تاثیر اجتماعی در فروش/اصا نقشه راه در متقاعد سازی/اصل درگیری در فروش
اصل قول شفاهی در رشد فروش/اصل بی تفاوتی در متقاعد سازی/فروش در تحقیقات بازار
یار دوازدهم در فروش/جمله طلایی در قیمت دادن/فروش با کمک اعداد و ارقام
خاتمه سازی به شیوه فرانکلین/فروش به ضمیر ناخودآگاه مشتریان به شیوه برندها
مدرسه ی فروش نوین تجارت با برگزاری دوره های کابردی و حرفه ای در این حوزه کوشیده است تا تمام موضوعات مرتبط ، تکنیک و سر فصل های علم فروش را پوشش دهد و دوره ای مطابق نیاز های واقعی بازار کار ارائه کند.
برخی از سرفصل های ارائه شده به شرح زیر می باشد :
- مدیریت و مهندسی فروش
- تیم سازی و کار تیمی
- مذاکره در فروش - فروشندگی حرفه ای
- هوش هیجانی و کنترل احساسات در فروشندگی
- شخصیت شناسی و ارتباطات موثر با رویکرد فروش حرفه ای
- ارزیابی از طریق بازی های جدی در فروش
و ...
- ارتقا توانایی نیروهای فروش برای زدن اهداف سازمانی و افزایش سطح درآمد سازمانی و فردی
- تیم سازی و تربیت نیرو های فروش به منظور افزایش روحیه کار تیمی و بهبود عملکرد فردی و گروهی
- استعدادیابی و کشف توانایی های مرتبت با فروشندگی حرفه ای
- مدیران فروش سازمان ها که به تیم سازی و توسعه واحد فروش فکر می کنند.
- تمامی فروشندگان یا کارمندان واحد فروش سازمان ها که به دنبال تحصیلات آکادمیک و تکنیک های بروز هستند.
- کسانی که نمودار رشد خطی درآمد کارمندی حوصله شان را سر می برد.
- آنهایی که کار های روتین روزمره برایشان کسل کننده است.
- افرادی که به ارتباطات و هیجان علاقه مندند.
- اگر شماهم به درآمدی بی نهایت فکر میکنید، فروشندگی حرفه ای شغل مناسب شماست!
- این دوره برای مدیران فروش و تمام کسانی که به فروشندگی علاقمندند مناسب است.