نوین تجارت

دیدگاه ها

به روز ترین دوره های آموزشی حوزه مدیریت


تعداد کل دانش پژوهان
  • MBA 240
  • DBA 40
  • mini MBA 360
  • Digital Marketing 20
  • Social Marketing 10

  • 670 نفر سال 1399
  • 890 نفر مجموع کل
آمار کلی
92.5 %
2020 سال 1399



96%
محتوای دوره
89%
برگزاری دوره
94%
کیفیت تدریس
91%
برنامه ریزی آموزشی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است
تجربه مشتری جدیدترین تمایز رقابتی شرکت ها در دنیای کنونی کسب و کار به حساب می آید ، گارتنر در اخرین گزارش خود ، روند تجربه مشتری را مورد بررسی قرار داده و نشان می دهد که 89% شرکت ها و خرده فروشان بیش از آن که خود را از طریق محصول یا خدمات از رقبا متمایز نمایند ، این تمایز را از طریق خلق تجارب مثبت برای مشتریانشان فراهم نموده اند. به عبارت دیگر در شرایطی که مشتری در بازار با محصولات مشابه، قیمت مشابه و کیفیت مشابه روبروست، آنچه که باعث می شود او محصول شما را انتخاب نماید دریافت تجربه ای متمایز در هنگام انتخاب، خرید و یا دریافت خدمت است، لذا خلق و ارائه یک تجربه عالی ، تبدیل به حیاتی ترین هدف شرکتها گردیده است . از طرفی برای شناخت تجربه کسب شده توسط مشتری و بهبود آن نیاز است تا شما با کفش های مشتری در سازمان خود قدم زده و سفری را که او پیموده شناسایی نمایید . شما در این دوره با مفاهیم دانش تجربه مشتری و کاربرد نقشه سفر مشتری آشنا خواهید شد.
خیلی دوره خوبی است.

با فارغ التحصیلان نوین تجارت

استفاده از تجربیات دیگران یکی از فاکتور های مهم و اساسی در فرآیند تصمیم گیری است. شما می توانید تجربیات و نظرات ارزشمند دانش پذیران نوین تجارت را که در طی ماه ها تلاش و کوشش این مدیران با تجربه در مسیر رشد و توسعه به دست آمده است مشاهده و بررسی کنید . بدون شک شنیدن این تجربیات ارزشمند، در انتخاب مسیر رشد و موفقیت یاری گرتان خواهد بود.

مشاهده دیگر ویدئو ها